مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-31اقتصادي

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال


معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، - ایسنا/خوزستان معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال جاری دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره برداری برسند.

امین رضا نقره آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دانشکده های جدید در دست احداث، اظهار کرد: تا هفته دولت قرار است چند پروژه عمرانی افتتاح شود و دو پروژه عمرانی نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

همچنین در هفته گذشته دانشکده های علوم آب و محیط زیست و علوم تربیتی و روان شناسی، یک مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی و یک گلخانه و مزرعه تحقیقاتی در دانشکده مهندسی آب و محیط زیست به بهره برداری رسیدند.

وی با اشاره به پیشرفت حدود 70 تا 80 درصدی دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی افزود: تمام سعی خود را خواهیم کرد که تا پایان سال دانشکده علوم ورزشی، دانشکده علوم زمین و دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی به بهره برداری برسند.

معاون اداری مالی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به افتتاح چند پروژه عمرانی در هفته دولت، بیان کرد: در هفته دولت نیز دانشکده هنر شوشتر، مجتمع آزمایشگاهی شیمی و پتروشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال

تلاش برای افتتاح چند دانشکده در دانشگاه شهید چمران اهواز تا پایان سال