مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-31اقتصادي

طرح تأمین پایدار آب شرب مریوان در مراحل پایانی قرار دارد


در راستای تامین آب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب مورد نیاز محلات مذکور، - ایسنا/کردستان مدیرعامل آبفا کردستان گفت: در راستای تامین آب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب مورد نیاز محلات مذکور، در مراحل پایانی قرار دارد و پیش بینی می شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری برسد.

علیرضا تخت شاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب محلات شرقی شهرستان مریوان اقداماتی انجام شده است که یکی از آنها احداث تصفیه خانه تحت فشار (احداث ایستگاه پمپاژ، مخازن 350 و 100 مترمکعبی) با ظرفیت تصفیه 200 لیتر در ثانیه، نصب 5 عدد فیلتر، اجرای پایپینگ انتقال آب خام می باشد.

وی افزود: اجرای خط انتقال آب به طول 3 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می رود که تاکنون 2800 متر از این پروژه اجرا شده و 200 متر دیگر باقیمانده است و پیش بینی می شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: با اجرای تصفیه خانه مذکور و انتقال آب از سد گاران به تصفیه خانه، مشکل کم آبی محلات شرق مریوان شامل محلات لنج آباد، تازآباد، پادگان، میدان پیشمرگان و افت فشار محلات مرتفع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تأمین پایدار آب شرب مریوان در مراحل پایانی قرار دارد

طرح تأمین پایدار آب شرب مریوان در مراحل پایانی قرار دارد