مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-31دانش

واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان آغاز شد


دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از آغاز واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه در سطح کشور از امروز شنبه 9 مرداد خبر داد.

- دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، از آغاز واکسیناسیون دانشجو معلمان این دانشگاه در سطح کشور از امروز شنبه 9 مرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز انصاری راد، معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در خصوص آغاز واکسیناسیون دانشجو معلمان، کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه علیه ویروس کرونا گفت: طبق هماهنگی و توافق به عمل آمده با دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از امروز واکسیناسیون کارکنان، استادان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به تفکیک استان در مکان آموزش و پرورش محل خدمت این افراد در سراسر کشور انجام خواهد شد.

انصاری راد، تاکید کرد: با آغاز این فعالیت، واکسیناسیون همه افراد تا 25 مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت .

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم صورت گرفته میان وزارت بهداشت و درمان با وزارت آموزش و پرورش، تهیه و تزریق واکسن بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی در پایان تصریح کرد: با اجرای طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

واکسیناسیون دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان آغاز شد