مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-31فناوري

بهترین کیفیت در عکاسی با موبایل


گوشی های سری P هواوی همواره با هدف ارائه بهترین کیفیت و کارایی در بخش دوربین، معرفی و عرضه می شوند.

امروز بالاخره هواوی انتظارها را به پایان رساند و گوشی های P50 و P50 Pro را با تأکید بیشتر بر قدرت دوربین و ثبت تصاویر نزدیک به واقعیت، - گوشی های سری P هواوی همواره با هدف ارائه بهترین کیفیت و کارایی در بخش دوربین، معرفی و عرضه می شوند.

امروز بالاخره هواوی انتظارها را به پایان رساند و گوشی های P50 و P50 Pro را با تأکید بیشتر بر قدرت دوربین و ثبت تصاویر نزدیک به واقعیت، همراه با فناوری انقلابی HUAWEI XD Optics رسماً معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، به کارگیری ایده های نو روندی بود که هواوی آن را از گوشی P9 در پیش گرفت و پس از آن شاهد محصولاتی متنوع با تکنولوژی های انقلابی و نوآورانه خصوصاً در بخش دوربین بودیم.

این رویه در سری گوشی های نوظهور P50 نیز مشاهده می شود.

عکاسی با پرچمداران P50 هواوی؛ بهتر از همیشه تغییر عمده این گوشی نسبت به مدل های پیشین در طراحی ماژول دوربین دیده می شود؛ جایی که هوآوی برای هر دو نسخه معمولی و Pro از این سری، طراحی جدیدی به نام Dual-Matrix را به رخ می کشد.

این زبان طراحی جدید نه تنها ظاهری جدید را به ارمغان می آورد، بلکه فضای بیشتری را برای فناوری های نوین دوربین سری پی 50 مهیا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین کیفیت در عکاسی با موبایل

بهترین کیفیت در عکاسی با موبایل