مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-31فناوري

کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه بهینه سازی شد


در راستای بهینه سازی کیفیت شبکه دیتا و افزایش پهنای باند در شهر شویشه اقدامات زیرساختی مناسبی صورت گرفته است.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به اینکه شرایط بهره مندی بیش از پیش مشتریان در شهر شویشه از خدمات با کیفیت مخابراتی فراهم شده است اظهار کرد: به همین منظورسوییچ دیتا جهت تفکیک ترافیک صوت و دیتا نصب و راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: آپدیت کرون ios تجهیزات دیتا و dslam های موجود، تامین لینک انتقال مستقل با استفاده از تکنولوژی cwdm و برگردان کلیه بسترهای ارتباطی از دیگر اقداماتی است که در شهر شویشه انجام شده است.

وی به نصب و تعویض 16 سلول باطری با آمپر بالا اشاره کرد و گفت: هر کدام از این باطری ها قابلیت پشتیبانی چشمگیر را دارا هستند.

حکمت با اعلام اینکه هزینه اجرای این پروژه بیش از 370 میلیون تومان بوده است اظهار داشت: در حوزه انتقال 250 میلیون تومان، حوزه دیتا 70 میلیون تومان و در بخش تغذیه و نیرو نیز بیش از 50 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

وی  مخابرات منطقه در راستای ارائه خدمات همسان و رعایت اصل مشتری مداری، بر اساس برنامه ریزی و نقاط دارای اولویت در سطح استان سرمایه گذاری های مختلفی انجام می دهد تا زیرساخت ها و شرایط لازم برای بهره مندی مشتریان از محصولات و سرویس های مخابراتی مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه بهینه سازی شد

کیفیت شبکه دیتای شهر شویشه بهینه سازی شد