مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 06:102021-07-31دانش

برطرف شدن بخشی از نیازهای صنعت مسکن با انتخاب پایان نامه ها


مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشی از نیازهای مربوط به مسکن و شهرسازی با انتخاب پایان نامه ها توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برطرف می شود.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با مدیران یکی از بانک ها بر رفع نیازهای کشور در حوزه های مختلف از طریق پایان نامه ها تاکید کرد.

نگاهداری گفت: با توجه به شکل گیری برنامه پایش در دانشگاه آزاد اسلامی و یکپارچه سازی پروژه های کاربردی در جهت رفع نیازهای صنایع و سازمان های کشور، بخشی از نیازهای مربوط به مسکن و شهرسازی با انتخاب پایان نامه ها توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه انجام پژوهش های کاربردی و پاسخ به نیازهای جامعه از رسالت های اجتماعی دانشگاه هاست، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی رسالت اجتماعی خود را مجدانه پیگیری می کند و مسئولیتی که در این زمینه به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان محول شده، حلقه نهایی برنامه پایش است.

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: باید خروجی پایان نامه ها در اختیار صنایع قرار گیرد و همچنین مجموعه پایان نامه ها در قالب هسته و باشگاه گردهم آیند و پتانسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن بخشی از نیازهای صنعت مسکن با انتخاب پایان نامه ها

برطرف شدن بخشی از نیازهای صنعت مسکن با انتخاب پایان نامه ها