مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-31سياسي

نماینده نوشهر و چالوس: به جای محدود کردن فضای مجازی آگاهی را افزایش دهیم


هر زمانی که بحث محدود و مسدود کردن را در هر موردی بدون یک جایگزین خوب مطرح کرده ایم تخلفات بیشتر شده است و پرداختن به آن تخلفات هزینه اش به مراتب بیشتر از اثرات این فضاها است.

- نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران با اشاره به تصویب اصل 85 شدن طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در جلسه علنی مجلس گفت: بررسی این طرح اولویت حال حاضر کشور نبود، درست است که باید فضای مجازی سرو سامانی پیدا می کرد اما الان ما مسایل با اولویت دیگری داشتیم که می توانستیم آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

محمد علی محسنی بندپی اظهار داشت: هر زمانی که ما بحث محدود و مسدود کردن را در هر موردی بدون یک جایگزین خوب مطرح کرده ایم تخلفات بیشتر شده است و پرداختن به آن تخلفات هزینه اش به مراتب بیشتر از اثرات این فضاها است.

وی ادامه داد: بررسی این طرح به صورت اصل 85درست نیست، اصل 85کردن این طرح مورد انتقاد تعدادی از نمایندگان بود که متاسفانه با رای شکننده ای تصویب شد، یکی از اشتباهات ما در سال اول مجلس یازدهم رای به بررسی طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده به صورت اصل85بود که با ایرادت جدی از طرف شورای نگهبان مواجه شد و سروصداهای زیادی را از طرف انجمن های علمی کشور و جامعه پزشکی کشور به همراه داشت، ما نباید مجدد این اشتباه را در مورد طرح ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نوشهر و چالوس: به جای محدود کردن فضای مجازی آگاهی را افزایش دهیم

نماینده نوشهر و چالوس: به جای محدود کردن فضای مجازی آگاهی را افزایش دهیم