مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-31سياسي

سامانه رهنمون دانشجویان طراحی و راه اندازی می شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت از طراحی و راه اندازی سامانه رهنمون با هدف ترسیم نقشه راه برای مسئولین آینده آموزش کشور و مشاوره و هدایت 24 ساعته دانشجویان خبر داد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت از طراحی و راه اندازی سامانه رهنمون با هدف ترسیم نقشه راه برای مسئولین آینده آموزش کشور و مشاوره و هدایت 24 ساعته دانشجویان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه همراهی و همگامی این سامانه در راهنمایی دانشجو از ابتدای ترم و در همه حوزه ها مدنظر است، افزود: هدف اصلی ما در این سامانه، بارگذاری سوال و جواب ها و گفت و شنودهاست؛ بنابراین لازم است این سامانه به گونه ای طراحی شود که با توجه به سوابق و مراجعات قبلی فرد، پاسخگوی سوالات باشد و چنانچه اطلاعات قبلی در حوزه سوال های مطرح شده موجود نبود، سامانه قدرت بررسی و تحلیل و پاسخ گویی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از سوالات و پاسخ ها برای همه افراد و دانشگاه ها یکسان است و راز موفقیت این سامانه در متمرکز بودن داده های اطلاعاتی است و باید تلاش شود تا نرم افزار رهنمون، پاسخ گوی سوالات و نیازهای اختصاصی افراد اعم از نیازهای روحی، روانی، درسی و .

نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه رهنمون دانشجویان طراحی و راه اندازی می شود

سامانه رهنمون دانشجویان طراحی و راه اندازی می شود