مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-31سياسي

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری کهگیلویه


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه خبر داد.

- حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اینکه راه سازی نقش مهمی برای رسیدن به توسعه پایدار دارد، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین ارکان زیربنایی کشورهای پیشرفته و درحال توسعه توجه به راه و راه سازی است و این مهم در حوزه انتخابیه نیز به جد در دستور کار مسئولان استانی و شهرستانی قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام، لنده در مجلس شورای اسلامی افق توسعه حوزه انتخابیه در حوزه راه را امیدوار کننده عنوان و گفت: در روز گذشته نزدیک به 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

موحد با اشاره به اینکه با تلاش مجدانه مجموعه استانداری به ویژه حوزه معاونت و راهداری، بخش های چاروسا و دیشموک به محور پاتاوه _دهدشت متصل می شوند، بیان کرد: با اجرایی شدن این مهم نه تنها شاهد کاهش مسافت یک ساعت و نیمی در این مسیر هستیم بلکه رونق و پیشرفت را نیز در آینده در این منطقه خواهیم داشت.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست کمربندی سردار شهید سلیمانی با اعتبار 20 میلیارد ریال در شهر قلعه رییسی، افزود: مسیر جاده زیرنا به راه روستایی امامزاده نورالدین عباس با اعتبار 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری کهگیلویه

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری کهگیلویه