مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-30فرهنگي

تابستانه کتاب 1400 در کتابفروشی های اردبیل برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری تابستانه کتاب در کتابفروشی های عضو این طرح در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری تابستانه کتاب در کتابفروشی های عضو این طرح در اردبیل خبر داد.

یاسر محمدپور در گفت وگو با ایسنا ضمن قدردانی از فعالیت های کتابفروشان استان در طرح های گذشته، افزود: تابستانه کتاب 1400 همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز از روز شنبه 9 مرداد شروع و در روز جمعه 15 مرداد به کار خود پایان خواهد داد.

وی با بیان اینکه در طرح پاییزه 12 کتابفروشی از سراسر استان حضور دارند، افزود: این کتابفروشی ها افق، الدورادو، اورنگ، بهروز، حکیم، خیام، دانشجو، دنیز، دکتر بوک، مالک پور، ولایت، دکتر شریعتی و مولانا هستند که آدرس و شماره تماس آنها در سایت خانه کتاب موجود است.

محمدپور با بیان اینکه در این طرح هر فرد می تواند با ارائه کد ملی با خرید کتاب حداکثر به ارزش 300 هزار تومان از 20 درصد تخفیف بهره مند شود، ادامه داد: این طرح جزو طرح های حمایتی وزارت ارشاد از ناشران، نویسندگان، کتابفروشان و به ویژه علاقمند به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستانه کتاب 1400 در کتابفروشی های اردبیل برگزار می شود

تابستانه کتاب 1400 در کتابفروشی های اردبیل برگزار می شود