مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:302021-07-30سياسي

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می افتد؟


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: کودکان و همسران آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل و افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، - ایسنا/زنجان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: کودکان و همسران آزاردیده، دختران و پسران فراری از منزل و افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، بخشی از جامعه هدف اورژانس اجتماعی هستند.

سلمان حسینی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت شکل گیری اورژانس اجتماعی، اظهار کرد: از ویژگی های این اورژانس تخصصی بودن، بموقع بودن عملکرد و در دسترس بودن است.

این بخش قصد دارد مداخلات روانی - اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی، در کنار این مداخلات قرار داده و جایگزین کند.

وی افزود: کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی و در دسترس قرار دادن خدمات تخصصی و اورژانسی سازمان بهزیستی برای آحاد جامعه، هدف کلی اورژانس اجتماعی است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه این اورژانس، تلفیقی از مداخله در بحران، خدمات سیار و خط 123 است، تصریح کرد: افرادی که قصد خودکشی دارند و یا اقدام به خودکشی کرده اند، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلافات خانوادگی حاد، کودکان آزاردیده، همسران آزاردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می افتد؟

چه زمانی کارمان به اورژانس اجتماعی می افتد؟