مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:202021-07-30پزشكي

لاغری به سبک طب سنتی


کارشناس گیاهان دارویی و پژوهشگر در زمینه طب سنتی با اشاره به وجود دو نوع چاقی، اظهار کرد: چاقی گرم برای افراد دارای مزاج گرم و تر (دم) و چاقی سرد برای افراد دارای مزاج سرد و تر (بلغم) وجود دارد که هر کدام از آن ها برای لاغری و تناسب وزن به اصلاح مزاج نیاز دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس گیاهان دارویی و پژوهشگر در زمینه طب سنتی با اشاره به وجود دو نوع چاقی، اظهار کرد: چاقی گرم برای افراد دارای مزاج گرم و تر (دم) و چاقی سرد برای افراد دارای مزاج سرد و تر (بلغم) وجود دارد که هر کدام از آن ها برای لاغری و تناسب وزن به اصلاح مزاج نیاز دارند.

  علی شکوری گنجوی در گفت وگو با ایسنا، افزود: افراد چاقی که مزاج سرد و تر دارند باید به آرامی برنامه غدایی خود را به سمت مصرف موادغذایی گرم و خشک تغییر دهند و افراد چاق با مزاج گرم و تر باید به سمت مصرف غذاهایی با طبع سرد و خشک بروند اما نه در حدی که بدنشان دچار آسیب شود.

وی با تاکید بر این که تغییر مزاج نیازمند صبر و مدت زمان طولانی است، متذکر شد: این روند باید تحت کنترل متخصص انجام بگیرد وگرنه مصرف خودسرانه و بیش از حد برخی از موادغذایی منجر به مشکلات و عوارضی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاغری به سبک طب سنتی

لاغری به سبک طب سنتی