مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 02:002021-07-30ورزشي

فرزانه فصیحی؛ قهرمان واقعی میدان یا فضای مجازی؟!


دونده 100 متر بانوان کشورمان که سهمیه المپیک را به عنوان هدیه دریافت کرده بود، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و به رکورد خودش هم نزدیک نشد.

- جی پلاس؛ مسابقات دوومیدانی المپیک توکیو 2020 در حالی از روز گذشته آغاز شد که ایران یک نماینده در بخش بانوان به نام فرزانه فصیحی داشت که در دور پیش مقدماتی به مقدماتی رسید و در این مرحله در دسته خود نفر آخر شد و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند.

فارس نوشت: فصیحی که نه با سهمیه مستقیم بلکه از طریق سهمیه یونیورسالیتی المپیک را هدیه گرفته بود، در مرحله پیش مقدماتی رکورد 11.

76 را ثبت کرد، اما در دور مقدماتی رکورد 11.

79 ثانیه را ثبت کرد که نمایش ضعیفی بود.

با نتایج به دست آمده سوال مهم این است که دستاورد حضور فصیحی در المپیک توکیو چه بود؟ دونده ای که حتی به رکورد شخصی خود هم نزدیک شد و اتفاقی را در المپیک رقم نزد، اما چرا در این حد از او در برخی رسانه ها و فضای مجازی قهرمان سازی می شود؟ نسبت واقعیت فنی این دونده که شکست و ناکامی آشکار بود، با این هیاهوها چیست؟ تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی در مورد عملکرد فصیحی در این رقابت ها می گوید: واقعیت ماجرا این بود که فدراسیون جهانی برای توسعه دوومیدانی در کشورهای ضعیف تر سهمیه هایی را در نظر می گیرد تا قبل از دور مقدماتی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزانه فصیحی؛ قهرمان واقعی میدان یا فضای مجازی؟!

فرزانه فصیحی؛ قهرمان واقعی میدان یا فضای مجازی؟!