مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1400 ساعت 01:352021-07-30سياسي

مجوز ساخت وساز در حریم رودخانه ها عامل رودخانه خواری ها در بینالود


نماینده تشکل های مردم نهاد در شورای حمایت و توسعه طرقبه شاندیز صدور مجوز ساخت وساز در حریم رودخانه های این شهرستان را عاملی برای اقدامات غیرقانونی و رودخانه خواری سایر افراد دانست.

- رضا چاوشان در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: رودخانه ها برای شهرستان های ییلاقی یک جاذبه گردشگری ارزشمند است و رودخانه های شهرستان طرقبه شاندیز(به عنوان قطب گردشگری خراسان رضوی و در جوار شهر مشهد) شریان های حیاتی برای منطقه محسوب می شوند و ضرورت دارد این موهبت الهی حفظ و نگهداری شود.

نماینده تشکل های مردم نهاد در شورای حمایت و توسعه طرقبه شاندیز با بیان اینکه باید نسبت به حریم و مسائل مربوط به رودخانه ها دقت و توجه کافی وجود داشته باشد، تصریح کرد: می توان با کار کارشناسی، دقیق و اصولی در حریم رودخانه ها، مسیرهای گردشگری ایجاد و فرصت های شغلی مختلف تعریف کرد تا هم جاذبه های بصری رودخانه ها حفظ شود و هم بتوانیم در زمان بروز خطرات نیز جلوی اتفاقات ناگوار و تلخ را بگیریم.

وی اظهار کرد: متاسفانه در مناطق مختلف شهرستان طرقبه شاندیز  دیده می شود که قوانین حریم رودخانه ها رعایت نشده و با متخلفان برخورد قاطع و کاملی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت وساز در حریم رودخانه ها عامل رودخانه خواری ها در بینالود

مجوز ساخت وساز در حریم رودخانه ها عامل رودخانه خواری ها در بینالود