مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 21:352021-07-30بين الملل

کمپین هزاران مغربی در رد استقبال از تورهای گردشگری صهیونیستی


هزاران نفر از مردم کشور آفریقایی مغرب با راه اندازی کمپین، مخالفت خود را با استقبال از نخستین تورهای گردشگری رژیم صهیونیستی به کشورشان اعلام کردند.

- به  گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران  نفر از مغربی ها با هشتگ صهیونیست ها در کشور من استقبال نمی شوند  کمپینی را در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند.

                       به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین،کمپین مذکور به منظور بیان مخالفت مغربی ها با استقبال از نخستین تورهای گردشگری رژیم صهیونیستی در مغرب راه اندازی شده است.

مقامات کشور مغرب بدون به رای گذاشتن موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان این کشور تحت فشار آمریکا در سال 2020 از سرگیری روابط خود با تل آویو را اعلام کردند.

شرکت هوایی یسراییر یکشنبه گذشته از انجام پرواز مستقیم از تل آویو به مغرب خبر داد؛ پرواز مسافری که برای اولین بار از زمان توافق سازش صورت می گیرد.

تالی لیبوویچ سخنگوی این شرکت هوایی به خبرگزاری فرانسه گفت که صد مسافر در این پرواز حضور داشتند و قرار است به زودی هفته ای سه پرواز انجام شود.

یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته از قصد خود برای سفر به مغرب در ابتدای ماه آگوست و پس از انجام اولین پرواز خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین هزاران مغربی در رد استقبال از تورهای گردشگری صهیونیستی

کمپین هزاران مغربی در رد استقبال از تورهای گردشگری صهیونیستی