مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 20:502021-07-30بين الملل

کرونای دلتا مانند آبله مرغان مسری است


مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا اعلام کرد گونه دلتای کرونا مانند بیماری آبله مرغان مسری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این مرکز روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد گونه دلتا می تواند از طریق افراد واکسینه شده نیز به دیگران منتقل شود و بیش از گونه های قبلی می تواند موجب بیماری شود.

بر اساس اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا، در افراد مبتلا به گونه دلتای کرونا، احتمال بیماری شدید و مرگ آن ها 10 برابر بیشتر از گونه های قبلی است.

روزنامه واشنگتن پست با بیان این مطالب گزارش داد دانشمندان مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا از تحقیقات جدید آنقدر نگران بودند که راهنمای افراد واکسینه شده را تغییر دادند.

یک مقام بهداشت فدرال گفت داده ها و مطالعات ذکر شده در سند نقش اساسی در توصیه های تجدید نظر شده دارد که به همه افراد واکسینه شده یا غیر واکسیناسیون توصیه می شود در شرایط خاصی در محیط های عمومی از ماسک استفاده کنند.

روشل والنکسی مدیر مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا روز پنجشنبه بطور خصوصی به اعضای کنگره در این باره گزارش داده است.

به گفته یک مقام بهداشتی فدرال که خواست نامش بیان نشود، به رغم موارد نادر، افراد واکسینه شده ممکن است ویروس را منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای دلتا مانند آبله مرغان مسری است

کرونای دلتا مانند آبله مرغان مسری است