مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-30ورزشي

کمبود بودجه تا بی خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان


یک کارشناس فوتبال به برخی دلالی ناکامی تیم های نفتی خوزستان در یک دهه اخیر پرداخت.

- کمبود بودجه تا بی خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال به برخی دلالی ناکامی تیم های نفتی خوزستان در یک دهه اخیر پرداخت.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی سالیان اخیر، همواره عملکرد تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان، هواداران و مردم خوزستان را تا مرز سکته پیش برده و آن قدر نتایج عجیب و غریبی گرفته اند و استرس بر مردم آبادان، مسجدسلیمان و شهرهای اطراف شان وارد کرده اند که جای هیچ لذت و تفریحی برای طرفداران این دو تیم در فصل باقی نمانده و لیگی پر استرس را با قرار گرفتن در میانه ها یا ته جدول پشت سر گذاشته و جزو کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته یک بوده اند و تنها به صورت مقطعی و کاملا اتفاقی نتایج یا فصل خوبی را سپری کرده اند.

وی با اشاره به برخی دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان در یک دهه اخیر، گفت: یکی از مهم ترین دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان، کمبود بودجه در تیم هایی است که اسم شرکت نفت به عنوان بزرگ ترین شرکت دولتی کشور را یدک می کشند.

در حالی که برخی تیم های لیگ برتری تا 250 میلیارد تومان در این فصل هزینه کرده اند، مجموع بودجه دو تیم نفتی خوزستان با تمامی آپشن های موجود به 30 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بودجه تا بی خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان

کمبود بودجه تا بی خیالی مسئولان؛ از دلایل ناکامی تیم های نفتی خوزستان