مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-30ورزشي

پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان می کنم


پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان و از آنها عذرخواهی می کنم -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، گفت: پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان می کنم و از آنها عذرخواهی می کنم، اذیتشان کردم و نباید کار را به هفته پایانی می کشاندم، چرا که مردم مسجد سلیمان  حداقل ها را دارند و حق دارند تیمشان در لیگ برتر باشد.

وی تصریح کرد: تیم باید ساختار درستی داشته باشد، برای شروع فصل جدید نباید با صلوات تیم را جمع کرد، باید با یک برنامه ریزی دقیق کار کرد، باید وضعیت مالی تیم مشخص باشد و دارای ساختار باشد تا با مشکل مواجه نشود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ابراز امیدواری کرد در فصل آینده برنامه ریزی درستی از طرف مدیریت باشگاه انجام شود تا مشکلات این تیم به حداقل ممکن برساند.

وی با تقدیر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اکثر برای برنامه ریزی مناسب بازی ها جهت جلوگیری از شبه هفته پایانی گفت :  باید همه کمک کنیم تا فوتبالی جایگاه تیم ها مشخص شود و از شک و شبهه های احتمالی جلوگیری شود .

وی گفت : فضای فوتبال هرچقدر پاک تر باشد همه سود میکنیم و لذت می بریم از فوتبال بازی کردن لذا امیدوارم برنامه ریزی دقیق تر برای فصل آینده انجام شود تا تعطیلی های زیادی نداشته باشیم و مشکلاتی ک بخاطر تعطیلی تا پیش می آید لطمه ای به تیم ها نزند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان می کنم

پیروزی امشب را تقدیم مردم مسجد سلیمان می کنم