مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 19:152021-07-30اجتماعي

آغاز رسمی واکسیناسیون فرهنگیان از امروز/ کدام گروه از فرهنگیان نباید واکسن بزنند؟!


مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رسمی واکسیناسیون فرهنگیان از امروز خبر داد و گفت: تا قبل از اول مهر، مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان پایان می پذیرد.

- محمد محسن بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی نمادین واکسیناسیون فرهنگیان از روز عید سعید غدیر آغاز شد، اظهار کرد: این طرح به طور رسمی در سراسر کشور و در تمام پایگاه ها از امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه دور اول واکسیناسیون فرهنگیان تا 25 مرداد ادامه دارد، گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار نفر از فرهنگیان در بخش دولتی و غیردولتی هستند که با نوبت بندی که در شهرستان ها و مناطق انجام می شود به پایگاه های معرفی شده، مراجعه کرده و واکسن شان را دریافت می کنند.

* تکلیف فرهنگیانی که قبلا واکسن زدند! محسن بیگی اضافه کرد: در شهرهایی که ظرفیت پایگاه های فعلی وزارت بهداشت جواب ندهد و کمبود داشته باشند، بر اساس نسبت جمعیتی که دارند، پایگاه های جدید اضافه می کنند که پایگاه های جدید مخصوص واکسیناسیون فرهنگیان است و بعد از پایان واکسیناسیون، جمع می شود.

  وی با بیان اینکه تعدادی از فرهنگیان ممکن است نوبت اول واکسیناسیون را به شکل دیگری در گروه های دیگر انجام داده یا دو نوبت را تزریق کرده باشند، گفـت: در این حالت، این گروه از فرهنگیان نیازی به مراجعه مجدد ندارند و در همان چرخه گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسمی واکسیناسیون فرهنگیان از امروز/ کدام گروه از فرهنگیان نباید واکسن بزنند؟!

آغاز رسمی واکسیناسیون فرهنگیان از امروز/ کدام گروه از فرهنگیان نباید واکسن بزنند؟!