مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-30پزشكي

639 مازندرانی دیگر در لیست تازه کرونا


طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 639 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 3 هزار و 36 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، هجدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا با ادامه روزهای بحران کرونایی در استان مازندران سپری می شود.

این روزها دردسرهای کرونایی در استان مازندران تمامی ندارد باوجود افزایش شمار موارد بستری و مبتلایان کرونایی متاسفانه هنوز رعایت پروتکل های بهداشتی در حد ایده آل نیست.

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 398 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد 392 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 2هزار و 118 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 335 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 918 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

639 مازندرانی دیگر در لیست تازه کرونا

639 مازندرانی دیگر در لیست تازه کرونا