مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-30ورزشي

سلام سرخ بر پنجمین قهرمانی پی درپی لیگ برتر فوتبال ایران


هنوز به دقیقه 21 نرسیده بودیم که شاگردان یحیی گل محمدی کار را تمام کردند تا گزارشگر بازی استقلال-سپاهان بگوید «این بازی حالا تشریفاتی است».

- هنوز به دقیقه 21 نرسیده بودیم که شاگردان یحیی گل محمدی کار را تمام کردند تا گزارشگر بازی استقلال-سپاهان بگوید این بازی حالا تشریفاتی است .

عصرایران؛ احسان محمدی- هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کُری می خوانند که قهرمان شدن تیم ما یک موضوع عادی است اما همه می دانند که پنج قهرمانی پیاپی نه فقط عادی نیست بلکه آن قدر شگفت انگیز است که بعید به نظر می رسد تا سال ها تیمی در ایران بتواند به آن دست پیدا کند.

هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران در حالی آغاز شد که پرسپولیس و سپاهان تنها بخت های قهرمانی بودند.

محرم نویدکیا قبل از بازی گفته بود که شانس قرمزها بیشتر است و هنوز به دقیقه 21 نرسیده بودیم که شاگردان یحیی گل محمدی کار را تمام کردند تا گزارشگر بازی استقلال-سپاهان بگوید این بازی حالا تشریفاتی است .

مهدی عبدی که این روزها هیچ شباهتی به آن بازیکن ناامیدکننده نیم فصل اول ندارد، اولین توپی که دشت کرد را با یک بغل پا به تور چسباند.

حدس زدن بازیکنی که پاس داد کار دشواری نیست: مهدی ترابی! او نشان داد که اگر درلیگ قهرمانان فصل گذشته همراه پرسپولیس بود شاید آن ها امسال داشتند با یک ستاره آسیایی بیشتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام سرخ بر پنجمین قهرمانی پی درپی لیگ برتر فوتبال ایران

سلام سرخ بر پنجمین قهرمانی پی درپی لیگ برتر فوتبال ایران