مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 16:402021-07-30سياسي

ادعای یک نماینده: طرح ضد اینترنت مجلس فعلا اجرا نمی شود


غلامرضا منتظری نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی با نظرات در فضای مجازی ارتباطی ندارد و قصه چیز دیگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم گفت: در پیشنویس اشاره شده است تا زمانی که پیام رسان های داخلی ما به لحاظ کمیت و کیفیت و ارائه خدمات به سطح پیام رسان های خارجی نرسیده اند فعالیت خود را ادامه می دهند ولی اگر ما توانستیم، پیام رسان های داخلی خود را به سطحی برسانیم که کاربران بتوانند انتظارات خود را تامین شده ببینند، نیازی به استفاده از اپلیکشن های خارجی نیست.

غلامرضا منتظری ، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم، در خصوص جزییات طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار کرد: نکته ای که باید به آن توجه بکنیم این است که هنوز قانونی به کسی در خصوص این طرح ابلاغ نشده بنابراین آنچه در مجلس اتفاق افتاده این است که بنا بر اصل 85، مجلس اجازه داده که بررسی این طرح توسط یک کمیسیون مشترک تخصصی ادامه پیدا کند و این نکته ای است که کمتر به آن توجه شده است.

خبرها این مسئله را متصور می کند که قرار است طرح ابلاغ و اجرا شود خیر مجلس اجازه داد بررسی تخصصی تر این طرح با توجه به پیچیدگی هایی که فضای مجازی دارد، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک نماینده: طرح ضد اینترنت مجلس فعلا اجرا نمی شود

ادعای یک نماینده: طرح ضد اینترنت مجلس فعلا اجرا نمی شود