مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-30سياسي

انتقاد امام جمعه پیشوا از عدم استقرار اداره تامین اجتماعی


امام جمعه شهرستان پیشوا ضمن انتقاد از عدم استقرار اداره تامین اجتماعی در این شهرستان، گفت: در 8 سال گذشته این دولت، پروژه بزرگی و مهمی در شهرستان پیشوا صورت نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مصلی حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به ایام غدیر و دهه امامت و ولایت، اظهارکرد: از تمامی مردم جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم به جهت برگزاری باشکوه مراسمات عید غدیر در نقاط مختلف شهرستان تشکر می کنم.

وی افزود: در روز غدیر مردم انقلابی و ولایتمدار پیشوا لبیکی به فرمان پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) برای زنده نگه داشتن سنت غدیر تلاش کردند و طبق آمارهای رسیده بیش از 60 هزار غذای گرم در بین محله ها و مناطق مختلف توزیع شده است.

امام جمعه پیشوا ضمن اشاره به راه و رسم حضرت علی(ع) در امور کشورداری، ادامه داد : امیرالمومنین(ع) از ما رسیدگی به مردم و کمک به مردم می خواهد همانطور که خودش در اداره کشور عمل می کرد چرا که امروز وضیعت زندگی مردم به دلیل گرانی ها به سختی می گذرد.

باقری با انتقاد از عدم وجود یک اداره تامین اجتماعی در شهرستان پیشوا بیان کرد: چرا در شهری که فرمانداری دارد و شهرستان مستقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه پیشوا از عدم استقرار اداره تامین اجتماعی

انتقاد امام جمعه پیشوا از عدم استقرار اداره تامین اجتماعی