مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-30سياسي

عضو پارلمان لبنان: آماده لغو مصونیت قضایی ازمتهمان پرونده انفجار بیروت هستیم


عضو پارلمان لبنان از جنبش شیعی امل تاکید کرد که فراکسیون متبوع او آماده لغو مصونیت قضایی از متهمان پرونده انفجار بندر بیروت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی حسن خلیل عضو پارلمان را فاجعه توصیف و تاکید کرد: اثرات آن کامل در همه کشور آشکار است و برخی تلاش می کنند این گونه نشان دهند که مشخص نشدن عوامل این انفجار، به دلیل مصونیت های پارلمانی و غیر آن است.

وی تاکید کرد: نبیه بری رییس پارلمان لبنان پیش تر هم تاکید کرد که در قضیه تحقیق درباره انفجار بیروت مصونیتی در کار نیست  و ما هم گفتیم که تحت بازپرسی هستیم و طرفی که با بازپرس قضایی سابق همکاری کرد، همین پارلمان بود.

وی ادامه داد : من قبلاً به عنوان شاهد، در بازجویی ها  حضور داشتم و بازپرس دادگستری به حرف های من گوش فرا داد  و فراکسیون التنمیه و التحریر(توسعه و آزادسازی به رهبری نبیه بری) هم با لغو مصونیت مقامات از رییس جمهور تا هر مقام دیگری موافق است عضو پارلمان لبنان با اشاره به تلاش برای انحراف روند تحقیقات درباره پرونده انفجار بندر بیروت از مسیر درست خود گفت: علامت سوال هایی درباره اینکه آنها به دنبال چه هستند، وجود دارد، احزابی داخلی هستند که حقیقت امر برایشان اهمیتی ندارد، بلکه به دنبال بهره بردن از خون ها برای خدمت به مصالح خاصی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پارلمان لبنان: آماده لغو مصونیت قضایی ازمتهمان پرونده انفجار بیروت هستیم

عضو پارلمان لبنان: آماده لغو مصونیت قضایی ازمتهمان پرونده انفجار بیروت هستیم