مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:202021-07-30پزشكي

طرح واکسیناسیون عشایر شهرستان سمیرم آغاز شد


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: طرح واکسینه کردن عشایر با کمک تیم های بهداشتی آغاز شده است و تاکنون 1500 نفر از عشایر واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند.

- حمیدرضا رحمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: طرح واکسیناسیون نوبت اول 4 هزار و 750 خانوار عشایر قشقایی توسط  15 تیم بهداشتی در شهرستان سمیرم با حضور در مناطق عشایری و سیاه چادرها آغاز شد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان سمیرم افزود: با توجه به اینکه عشایر فصل ییلاق را در سمیرم سپری می کنند و با سرد شدن هوا این شهرستان را به سمت مناطق قشلاقی جنوب ترک می کنند نوع واکسن انتخاب شده برای عشایر سینوفارم چینی است که بعد از 28 روز دیگر دوز دوم واکسن را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت عشایر، سختی کار و صعب العبور بودن جاده های عشایری در مناطق کوهستانی با کمک هیأت اتومبیل رانی استان اصفهان با ماشین های آفرود در ابتدای طرح 1500 نفر از جمعیت عشایر واکسن نوبت اول را دریافت و طرح واکسیناسیون عشایر توسط تیم های بهداشتی ادامه دارد.

شهرستان سمیرم با 4750 خانوار عشایر با جمعیت 25 هزار نفر بزرگترین شهرستان عشایری استان و کشور است که در فاصله 160 کیلومتری جنوب استان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون عشایر شهرستان سمیرم آغاز شد

طرح واکسیناسیون عشایر شهرستان سمیرم آغاز شد