مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:052021-07-30سياسي

ظریف: 6 سال عدم اجرای برجام از سوی غرب را مستند کردم


شورای امنیت در قطعنامه 2231 خود تایید کرده است که انعقاد برجام نشان دهنده یک تغییر بنیادین در بررسی این موضوع توسط شورای امنیت است، هدف غایی ادعایی تمام قطعنامه های لغو شده شورای امنیت ملل متحد در مورد مساله هسته ای ایران دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک، - است.

وزیر امور خارجه گفت: 6سال عدم اجرای برجام از سوی غرب را در نامه ای که شاید آخرین و مهمترین نامه من به دبیرکل سازمان ملل متحد باشد، مستند کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در تاریخ 20 جولای - مصادف با ششمین سالگرد قطعنامه 2231 - 6 سال (عدم) اجرای برجام از سوی غرب را در نامه ای که شاید آخرین و مهمترین نامه من به دبیر کل سازمان ملل متحد باشد، مستند کردم.

ظریف افزود: این نامه امروز به صورت آنلاین منتشر شد و به زودی به چاپ می رسد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ششمین سالگرد تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد در نامه ای به دبیر کل این سازمان، جمع بندی از مجموع بدعهدی های طرف های غربی را به عنوان سند در دبیرخانه سازمان ملل متحد ثبت کرد.

محمد جواد ظریف در این نامه به آنتونیو گوترش افزود: 6 سال پیش در همین روز شورای امنیت به اتفاق آرا قطعنامه (2015) 2231 را تصویب کرد به رغم مخالفت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: 6 سال عدم اجرای برجام از سوی غرب را مستند کردم

ظریف: 6 سال عدم اجرای برجام از سوی غرب را مستند کردم