مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 14:002021-07-30بين الملل

حمله به یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان/ دو تن کشته شدند


شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول عالی رتبه اسراییلی در رابطه با حادثه کشتی مرسر استریت، که در دریای عمان مورد هدف قرار گرفته ادعا کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه از کشته شدن دو خدمه کشتی مورد حمله قرار گرفته در نزدیک سواحل عمان خبر دادند.

خبرگزاری رویترز به نقل از شرکت کشتیرانی صهیونیستی زودیاک ماریتیم ادعا کرد: دو خدمه کشتی حادثه دیده در نزدیک عمان کشته شده اند.

سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلیس پیش از این در بیانیه کوتاهی در این باره گفته بود که این حادثه اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره "مصیره" کشور عمان و در فاصله نزدیک به 300 کیلومتری مسقط پایتخت این کشور واقع در شبه جزیره عربی رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است.

گروه امنیت دریایی تحت مدیریت نیروهای دریایی انگلیس موسوم به "United Kingdom Maritime Trade Operations" (UKMTO) نیز پیش از این در گزارش خود آورده بود: این گروه گزارشی را از یک کشتی دریافت کرده است که در مختصات "211612N 0594542E" هدف حمله قرار گرفته است.

براساس این گزارش، این حمله ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی شرق آمریکا روی داد.

درحالی که وزارت دفاع انگلیس کشتی هدف قرار گرفته در سواحل عمان را در مالکیت رژیم اسراییل دانسته بود، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان/ دو تن کشته شدند

حمله به یک کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان/ دو تن کشته شدند