مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 13:052021-07-30سياسي

پویش یک وعده با علی(ع) در استان اردبیل اجرایی شد


رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت:همرمان با سراسر کشور،پویش یک وعده با علی در روز عید سعید غدیر خم در استان اردبیل اجرایی شد.

- مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، پویش یک وعده با علی(ع) با محوریت اطعام نیازمندان و خدمت رسانی محلی در استان اردبیل اجرایی شد.

وی افزود: این پویش مردمی در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت بنیاد علوی،گروه های جهادی بسیج و خیرین در بیش از 35 نقطه استان اردبیل برگزار شد.

  رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: در قالب این پویش با رعایت پروتکل های بهداشتی غذای گرم پخت و به عشق امام علی(ع) و برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم، در مناطق محروم استان در بین نیازمندان توزیع شد.

اصلانی افزود: با توجه به اینکه در روایات نسبت به اطعام در غدیر تأکید ویژه ای شده و در واقع اوج قضیه سفره داری گره خورده با غدیر است، این سنت حسنه با استقبال خوب گروه های جهادی و مردمی مواجه شد.

  وی گفت: در کنار برگزاری پویش یک وعده با علی(ع)، توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، بسته های گوشت قربانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، توزیع جهیزیه، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم،گره گشایی از مشکل نیازمندان و برگزاری جشن های غدیر از جمله برنامه های اجرا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش یک وعده با علی(ع) در استان اردبیل اجرایی شد

پویش یک وعده با علی(ع) در استان اردبیل اجرایی شد