مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 13:002021-07-30ورزشي

تصمیمات فدراسیون فوتبال برای سایپا شائبه برانگیز است


رییس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: با توجه به حضور مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصمیمات شائبه برانگیزی درکمیته انضباطی برای این تیم گرفته شده است.

- اظهار داشت: از ابتدای حضور آقای عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون به ایشان تاکید کردم که باید نگاه ملی به فوتبال داشته باشد و همه تیم ها را به یک چشم نگاه کند.

فدراسیون فوتبال در قبال همه تیم ها حتی تیم هایی که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده اند به یک اندازه مسئول است.

وی افزود: نگاه فدراسیون نباید فقط به سمت برخی از تیم ها باشد حتی تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس که داعیه داشتن 40 میلیون هوادار در کشور هستند که من حتی نسبت به آن هم صحبت هایی دارم.

فدراسیون فوتبال نباید به خاطره علاقه شخصی آقایان به برخی تیم های خاص و یا حضور برخی از مدیران باشگاه ها در هیئت رییسه تصمیمات سلیقه ای بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به حضور مدیر عامل تیم فوتبال سایپا در هیأت رییسه فدراسیون فوتبال تصمیمات شائبه برانگیزی در کمیته انضباطی برای این تیم گرفته شده، نتیجه بازی آنها در مقابل تیم پیکان سه بر صفر به سود این تیم اعلام شد که البته کمیته محترم استیناف ورود کرد و این رأی غیرقانونی را برگرداند زیرا در آن مقطع عواملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات فدراسیون فوتبال برای سایپا شائبه برانگیز است

تصمیمات فدراسیون فوتبال برای سایپا شائبه برانگیز است