مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-30ورزشي

مسابقه ورزشی یا فستیوال کرونا در گچساران+فیلم و تصویر


برگزاری فستیوالهای ورزشی برای فرزندان گچسارانی می تواند به زودی آمار مبتلایان را بیشتر کند با این اقدام خانواده ها و مسئولین اداره ورزش گچساران بچه ها را دو دستی به میدان بازی با کرونا تقدیم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران این روزها شاهد اخبار نگران کننده تعداد مبتلایان به کادر درمان و دیگر دستگاه های نظارتی و مردم نیز درطرف دیگر این میدان مبارزه ایستاده اند.

جدالی که با تلاش بسیار کادر درمان و فرهنگ سازی اصحاب رسانه در یادآوری نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی همچنان به نفع کرونا در حال جریان است.

در روزهای اخیر طبق اخبار رسمی از جلسات ستاد مبارزه با کرونا گچساران شاهد ابراز نگرانی مسئولین این شهرستان از بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان بودیم تا جایی که آرامستان گچساران تعطیل و راه های منتهی به آن مسدود شد.

در کمال تعجب از روز گذشته خبرهایی مبنی بر برگزاری یک سری مسابقات فوتبال در زمین چمن تختی با حضور بازیکنان متولد سال 1388 هستیم، مسابقاتی که با وجود اینکه در فضای رو باز برگزار می شود متاسفانه پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نشده است.

نمی دانیم مسئولین امور ورزش در این روزهای نفس گیر مبارزه با کرونا با چه انگیزه ای اجازه صدور برگزاری چنین مسابقه ای را صادر کرده و مسئولان دستگاه های نظارتی و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ورزشی یا فستیوال کرونا در گچساران+فیلم و تصویر

مسابقه ورزشی یا فستیوال کرونا در گچساران+فیلم و تصویر