مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-30سياسي

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور


نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری 1400 در دانشگاه کاشان گفت: نتایج اولیه آزمون ارشد به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون در دهه اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، قنبرعلی شیخ زاده ظهر امروز در خصوص آزمون کارشناسی ارشد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 3 هزار و 747 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرکت کردند، اظهار کرد: از این تعداد، هزار و 931 داوطلب مرد و هزار و 816 داوطلب زن در 3 نوبت برگزاری آزمون (چهارشنبه 6، پنجشنبه 7 و جمعه صبح 8 مرداد) در 97 کد رشته به رقابت پرداختند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری 1400 در کشور اعلام می شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند علاوه بر مشاهده کارنامه، بر اساس برنامه زمانی که در دهه اول شهریورماه اعلام می شود، نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی، نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته اقدام کنند.

وی ادامه داد: گزینش اولیه و نهایی داوطلبان آزمون ارشد بر اساس نمره کل حاصل از 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تراز شده دوره کارشناسی با رعایت دیگر ضوابط انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور

اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در دهه اول شهریور