مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-30ورزشي

الکنو پس از شکست برابر ایتالیا: انتقادی از بازیکنانم ندارم


سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست تیمش برابر ایتالیا با تاکید بر اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، گفت: بازی اصلی ما دو روز آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، تیم ملی والیبال کشورمان امروز برای برگزاری چهارمین دیدار خود در بازی های المپیک به مصاف ایتالیا رفت و مقابل این تیم متحمل شکست 3 به یک شد.

ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد این دیدار گفت: ایتالیا از ما کاملا قوی تر بود و این دلیل اصلی شکست ما در این بازی بود.

وی با اشاره به جریان بازی ادامه داد: شاید اگر در گیم اول می توانستیم پیروز شویم، بازی و جریان آن طور دیگه ای پیش می رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه انتقادی از بازیکنانم ندارم، تصریح کرد: آنها آن حدی از توان شان را نشان دادند که می توانستند داشته باشند.

در هر صورت بازی اصلی ما دو روز دیگر خواهد بود.

الکنو در مورد ایتالیا و اینکه این تیم در المپیک ریو باعث حذف تیم ملی والیبال کشورمان از بازی ها شد، خاطرنشان کرد: مدت ها از بازی های ریو گذشته است، ما فقط به بازی آینده فکر می کنیم، حتی الان که چند قدم از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط به بازی با ژاپن فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید در واکنش به اینکه با این باخت صعود ایران سخت شد؟ کرد: در هر دوره بازی های المپیک هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکنو پس از شکست برابر ایتالیا: انتقادی از بازیکنانم ندارم

الکنو پس از شکست برابر ایتالیا: انتقادی از بازیکنانم ندارم