مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 12:102021-07-30سياسي

طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستان آغاز شد


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: افتتاحیه طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به منظور ایجاد ایمنی بین فرهنگیان و معلمان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

ابراهیم قادری امروز جمعه (8مردا ماه) در حاشیه مراسم افتتاح طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان کردستان، وضعیت ویروس کرونا را در پیک پنجم خطرناک عنوان و اظهار کرد: انتظار می رود با توجه به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری، فرهنگیان استان از این ظرفیت و سهمیه برای واکسینه شدن استقبال کنند.

قادری لازمه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را واکسیناسیون و اطمینان از ایمنی نیروی انسانی برشمرد و افزود: فرهنگیان واجد شرایط مشمول دریافت واکسن برای مقابله با بیماری کرونا می شوند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون به منظور کاهش دغدغه فرهنگیان برای شروع سال تحصیلی در اولویت قرارگرفته است، عنوان کرد: مراکز تجمیعی ویژه ای توسط آموزش و پرورش برای واکسیناسیون فرهنگیان معلمان استان در نظر گرفته شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستان آغاز شد

طرح واکسیناسیون فرهنگیان کردستان آغاز شد