مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-30اقتصادي

3500 واحد مسکونی اقشار نیازمند در استان فارس به بهره برداری رسید


طی مراسمی با حضور آنلاین معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و با مشارکت بنیاد مسکن، 3 هزار و 500 واحد مسکونی محرومان در استان فارس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه محرومیت زدایی و توسعه و تأمین مسکن محرومین می پردازد، افزود: سال گذشته تفاهم نامه ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکن محرومان در تاریخ 9 مردادماه، بین استانداری فارس، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه منعقد شد و کلنگ اجرای آن در روستای دودمان شهرستان شیراز به زمین زده خورد که این واحدهای مسکونی امروز تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده در اجرای این طرح 560 میلیارد تومان است، عنوان کرد: 50 درصد از هزینه مورد نیاز برای احداث واحدها، تسهیلات بلاعوض و وام بانکی و 50 درصد دیگر آورده متقاضیان بوده است.

رحیمی ادامه داد: میزان کمک بلاعوض پرداخت شده برای هر واحد 30 میلیون تومان و میزان تسهیلات بانکی 50 میلیون تومان بوده است.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه از حدود 376 هزار واحد مسکونی روستایی در استان فارس حدود 247 هزار واحد مقاوم سازی شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 65.

5 درصد از واحدهای مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده اند که بیش از 23 درصد آن در هشت سال گذشته انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 واحد مسکونی اقشار نیازمند در استان فارس به بهره برداری رسید

3500 واحد مسکونی اقشار نیازمند در استان فارس به بهره برداری رسید