مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-30بين الملل

چین: آمریکا اولین موارد ثبت کرونا در این کشور را گزارش کند


سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن محکوم کردن تلاش آمریکا برای سیاسی سازی خاستگاه ویروس کرونا، انتشار موارد اولیه ابتلا به این بیماری در آمریکا را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژائو لیجیان سخنگوی برای بازدید از آزمایشگاه فورت دتریک و دویست آزمایشگاه آمریکا در دیگر کشورها، از این کارشناسان برای بازرسی از دانشگاه کارولینای شمالی دعوت کرده و داده های مربوط به ابتلای سربازان آمریکایی که در بازی های جهانی 2019 شهر ووهان شرکت داشته اند، منتشر کند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) از آژانس های اطلاعاتی این کشور درخواست کرد تلاش ها برای یافتن خاستگاه ویروس کرونا را دوچندان کنند.

با این حال،  ویلیام بِرنز مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) این هفته اعلام کرده که ممکن است خاستگاه ویروس کرونا هرگز مشخص نشود.

 برنز در مصاحبه ای، به این سوال که آیا شواهدی در مورد ساخته شدن ویروس کرونا در آزمایشگاه شهر ووهان  چین وجود دارد پاسخ داد: پاسخ صادقانه این است که نمی توانیم جمع بندی قاطعی ارائه کنیم که آیا خاستگاه این ویروس به حادثه ای در یک آزمایشگاه بازمی گردد یا اینکه خاستگاه آن انتقال از حیوانات آلوده به انسان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا اولین موارد ثبت کرونا در این کشور را گزارش کند

چین: آمریکا اولین موارد ثبت کرونا در این کشور را گزارش کند