مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-30سياسي

اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد


اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد، بنابراین مشروطیت موضوعی بسیار مهم است اما این مسئله تاکنون به درستی مطرح نشده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد، بنابراین مشروطیت موضوعی بسیار مهم است اما این مسئله تاکنون به درستی مطرح نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: بعد از ورود اسلام به ایران، حادثه مشروطیت یک حادثه استثنایی است و برای اولین بار تفکری را به وجود آورد که براساس آن، مملکت متعلق به مردم بوده و مردم در کشور حق دارند.

وی با اشاره برگزاری مانور دریایی روسیه خاطرنشان کرد: این مانور با حضور 54 کشتی جنگی از جمله سه ناوچه از ایران، هند و پاکستان و 48 فروند هواپیمای جنگی و چهار هزار نیروی دریایی که در آن شرکت داشتند، برگزار شد که حضور مقتدارنه نیروی دریایی جمهوری اسلامی پیام های زیادی دارد.

امام جمعه تبریز افزود: بررسی مسیر طولانی دریانوردی که با پیمودن 13هزار مایل دریایی معادل 25 هزار کیلومتر در بدترین فصل سال برای دریا نوردی، رکورد بزرگی محسوب می شود؛ نشان از فناوری دریایی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد

اگر مشروطه نبود، انقلاب اسلامی به وجود نمی آمد