مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-30پزشكي

آغاز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس برای مشاغل پُرخطر در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس برای مشاغل پُرخطر در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول همتی با بیان اینکه فعالیت مراکز تزریق واکسن همچنان برای افراد بالای 55 سال که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، انجام می شود، گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد انجام واکسیناسیون افراد با مشاغل پُرخطر، برنامه ریزی برای واکسیناسیون این افراد در استان فارس آغاز شده است.

او با اعلام اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل درون شهری مانند رانندگان تاکسی و اتوبوس های شهری نیز از امروز آغاز شده است، افزود: تهیه آمار و برنامه ریزی و مقدمات مابقی افراد با مشاغل پُرخطر در استان نیز در حال انجام است و واکسیناسیون آنان نیز تا روزهای آینده انجام می شود.

همتی در ادامه توضیح داد: طبق دستور وزیر بهداشت و بخشنامه ارسال شده، واکسیناسیون اساتید حوزه و دانشگاه، معلمان، کارکنان مدارس، رانندگان سرویس مدارس، خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما، زندانیان، عوامل حمل و نقل بین جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی، تمامی افرادی که در فرودگاه ها، خطوط راه آهن و در جاده ها فعالیت می کنند؛ کارکنان بانک ها، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، ممیزهای بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس برای مشاغل پُرخطر در فارس

آغاز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس برای مشاغل پُرخطر در فارس