مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-30سياسي

دولت جدید به جای امیدواری به آمریکا، به توان جوانان و توانمندی داخلی تکیه کند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دولت جدید از تجربه دولت های یازدهم و دوازدهم بهره برده و به جای امیدواری به آمریکا و بیگانه، به جوانان و توان مردم و توانمندی داخلی تکیه کند و با اولویت بندی نیازها، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دولت جدید از تجربه دولت های یازدهم و دوازدهم بهره برده و به جای امیدواری به آمریکا و بیگانه، به جوانان و توان مردم و توانمندی داخلی تکیه کند و با اولویت بندی نیازها، اقتصاد را مقاومتی کرده، اشتغال و تولید را بهبود دهد و بیکاری را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان اظهار کرد: نماز جمعه تریبون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و ساختاری برای اصلاح رفتار و اخلاق جامعه است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه فرصتی برای معرفی دشمنان و نقشه های استکبار است، افزود: باید تریبون های نماز جمعه دشمن شکن بوده و حیله و فریب های دشمن علیه جهان اسلام در خطبه ها بیان و تبیین شود تا دشمنان بیش ازپیش شناخته شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که جهان اسلام در برابر دشمنان ید واحده شود، اضافه کرد: چرا باید امروز همه چیز از سوی جهان لیبرال دموکراسی غرب به دنیا دیکته شده و همه نهادهای بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید به جای امیدواری به آمریکا، به توان جوانان و توانمندی داخلی تکیه کند

دولت جدید به جای امیدواری به آمریکا، به توان جوانان و توانمندی داخلی تکیه کند