مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-30سياسي

توییت ظریف در پی ارسال آخرین نامه اش به دبیرکل سازمان ملل


وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت که چندی پیش آخرین و مهم ترین نامه خود را درخصوص بدعهدی های غرب در قبال برجام به دبیرکل سازمان ملل ارسال کرده است.

- وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت که چندی پیش "آخرین و مهم ترین" نامه خود را درخصوص بدعهدی های غرب در قبال برجام به دبیرکل سازمان ملل ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز جمعه در توییتی نوشت: من در تاریخ 20 ژوییه یعنی در ششمین سالگرد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در آخرین و مهم ترین نامه ام به دبیرکل سازمان ملل شش سال از [عدم] اجرای برجام توسط غرب را مستند کردم.

این مطلب امروز به طور آنلاین منتشر شد و نسخه چاپی آن به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 29 تیرماه 1400 و در ششمین سالگرد تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد طی نامه ای به دبیرکل این سازمان، جمع بندی از مجموع بدعهدی های طرف های غربی را به عنوان سند در دبیرخانه ملل متحد ثبت نمود.

اکنون این نامه به همراه اسناد شش سال بد عهدی غرب در اجرای برجام، که پیش از این در مناسبت های مختلف از طرف وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران به رشته تحریر در آمده است، با مقدمه ایشان به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییت ظریف در پی ارسال آخرین نامه اش به دبیرکل سازمان ملل

توییت ظریف در پی ارسال آخرین نامه اش به دبیرکل سازمان ملل