مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 11:002021-07-30اقتصادي

افتتاح 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان خراسان شمالی تا پایان سال


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از بهره برداری هزار واحد مسکونی محرومان خبر داد و گفت: 2 هزار واحد دیگر، 60 درصد پیشرفت داشته که تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

- ، علی بیگ زاده صبح جمعه در مراسم افتتاح طرح مسکن محرومین که به صورت وبینار و به ریاست رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده در دی ماه سال گذشته بین استانداری خراسان شمالی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 3 هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در دستور کار قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تا کنون عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و 2 هزار واحد مسکونی باقیمانده دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی می باشد.

وی افزود: تلاش داریم تا پایان سال جاری ساخت واحدهای باقی ماده به اتمام برسد.

بیگ زاده با اعلام اینکه 69 هزار و 549 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است، تصریح کرد: 9 هزار واحد مسکونی از این تعداد در روستاهایی که تبدیل به شهر شده مقاوم سازی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در انتها گفت: در طی سه سال اخیر 6 هزار و 450 واحد مسکونی بازسازی شده مربوط به سیل سال 98 و 4 هزار وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان خراسان شمالی تا پایان سال

افتتاح 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان خراسان شمالی تا پایان سال