مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-30سياسي

بهره برداری از 3150 واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد بنیاد مسکن در بهسازی و بازسازی مسکن محرومان 3500 واحد بود که 3150 واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد بنیاد مسکن در بهسازی و بازسازی مسکن محرومان 3500 واحد بود که 3150 واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.

حسین کلانتری در نشست افتتاح واحدهای مسکن محرومان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به رشادت و دلاوری مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران پهلوی، افزود: ایستادگی و مقاومت این مردم موجب شد رژیم پهلوی با استفاده از جنگنده بمب افکن های خود مناطق این استان را بمباران کند.

وی در خصوص حماسه مردم استان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت علیرضا تابش رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جا دارد به نیکی از آن مرد سفر کرده انسان مخلص، خداجوی، خستگی ناپذیر و متواضع یادی کنیم که هر جایی سیل زده، زلزله زده و بی سرپناهی بود نام مهندس تابش آنجا ماندگار است دعای همه مردم بی سرپناه، زلزله زده و سیل زده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3150 واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

بهره برداری از 3150 واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد