مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-30سياسي

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

کیامرث حاجی زاده ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، افزود: پیرو تاکیدات استاندار، سیاست های نظام مقدس جمهوری و دولت خدمتگزار بر رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه مناطق محرومان استان سه ماه پیش سفری به بخش های قلعه رییسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بخش دیشموک در نقطه مرزی استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان قرار دارد و دارای محرومیت های زیادی است، تصریح کرد: بیش ترین مطالبات مردم این منطقه در بخش زیر ساخت و جاده ای بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با وجود اینکه در 42 ساله انقلاب در استان به ویژه این مناطق خدمات خوبی از سوی نظام به مردم ارائه شده است اما هنوز محرومیت هایی وجود دارد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه 3 پروژه بیشتر از سایر پروژه ها به عنوان مطالبه اصلی مردم این منطقه مطرح شده بود، عنوان کرد: احداث پل رود سمه سال ها مطالبه مردم ساکن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه

کلنگ زنی 380 میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری شهرستان کهگیلویه