مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-30سياسي

با تکیه به داخل و عدم اعتماد به دنیای غرب هر مشکلی حل می شود


توجه به توصیه های مقام رهبری ضرورت دارد، به فرموده ایشان هر جا کارها منوط به مذاکره با غرب بود موفق نبودیم و برعکس! با تکیه به داخل و عدم اعتماد به دنیای غرب هر مشکلی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری اظهار کرد: اگر می خواهید در پیشگاه خداوند روسپید باشید باید تقوا پیشه کنید انسانی که با ایمان باشد باید به آنچه خدا حلال کرده قناعت کند این فرد رستگار و باتقوا است.

وی با اشاره به خطبه ای از حضرت علی (ع) گفت: قرآن برای انسان ها در حوزه معنوی و اخلاقی سه ویژگی در نظر گرفته است، اول آشنایی با گذشته و قرار دادن آن به عنوان چراغ راه آینده که درس و عبرت است، از بازخوانی ماجراهای گذشته با عنوان قصه یاد شده است، دوم؛موعظه اینکه انسان پندآموز باشد و به موعظه ها عمل کند، گوشی که از نصیحت و پند درس نگیرد روزگار تنبیه اش می کند، سوم اینکه گاهی هم انسان نیاز به تذکر و یادآوری دارد چرا که طبیعت انسان فراموشکاری است.

محمدی لایینی با اشاره به سه ویژگی برای موعظه کنندگان،افزود: تذکرات و یادآوری به انسان ها باید گویا، رسا و بلیغ باشد، پس بیان مهم است، دوم اینکه باید سودمند باشند نه اینکه به ضرر آن فرد باشد، سوم هم اینکه باید خوب و خوب ترین داستان یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تکیه به داخل و عدم اعتماد به دنیای غرب هر مشکلی حل می شود

با تکیه به داخل و عدم اعتماد به دنیای غرب هر مشکلی حل می شود