مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-30سياسي

برای طرفداری از خوزستان نباید نظم لرستان را برهم زد


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: هیچ فردی به واسطه طرفداری از خوزستان نمی تواند نظم لرستان را برهم بزند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: هیچ فردی به واسطه طرفداری از خوزستان نمی تواند نظم لرستان را برهم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، بیان کرد: لرستان در تابستان خشکسالی و در زمستان سیل را تجربه می کند و این در حالی است که سالانه 12 میلیارد متر مکعب روان آب داریم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تصمیمات برای جبران کم آبی خوزستان گرفته می شود باید در نظر داشت که برطرف کردن مشکلات کم آبی، با تکمیل سدهای نیمه تمام از جمله سد معشوره در لرستان امکان پذیر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه از 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی لرستان کمتر از 200 هزار هکتار آبی است، تصریح کرد: باید 170 هزار هکتار از اراضی لرستان آبی شود تا به میانگین کشوری برسد.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به پروژه سد معشوره، اضافه کرد: اگر این سد با ظرفیت ذخیره یک میلیارد متر مکعب آب تکمیل شود فواید زیادی برای لرستان و خوزستان دارد و باید هرچه سریع تر تکمیل آن شتاب بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای طرفداری از خوزستان نباید نظم لرستان را برهم زد

برای طرفداری از خوزستان نباید نظم لرستان را برهم زد