مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-30اقتصادي

آب مشترکان پر مصرف تهرانی از فردا قطع می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از ارسال 400 هزار اخطار به مشترکین پرمصرف و بد مصرف تهرانی و قطع آب مشترکان بد مصرف از فردا خبرداد.

- به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری با اشاره به اینکه دو نوع اخطار در زمینه کاهش مصرف و هم اخطار قطع برای مشترکین صادر شده است افزود: از ابتدای تیر برای مشترکین بد مصرف و پرمصرف تهرانی یعنی مشترکانی که بیش از دو برابر الگو آب مصرف می کنند اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده است که از فردا آب شرب مشترکین بد مصرف به مدت دو تا پنج ساعت در زمان اوج مصرف قطع خواهد شد.

وی 20 درصد مشترکین تهرانی بیش از دوبرابر الگوی مصرف، آب مصرف کرده اند گفت: الگوی مصرف آب در تهران 15 مترمکعب در ماه برای هر نفر است که مشترکین پر مصرف تا 30 مترمکعب آب در ماه مصرف کرده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه حدود 30 درصد مشترکان کمی بیش از الگو مصرف دارند و 20 درصد مشترکان جز مشترکان پرمصرف هستند و حدود پنج درصد نیز فوق العاده مصرف بالایی دارند ادامه داد: مشترکین بد مصرف یا استخر دارند و از آب شرب برای پر کردن استخر استفاده می کنند و یا برای آبیاری باغچه از آب شرب استفاده کرده اند.

بختیاری با اشاره به مصرف بالای آب در تهران، گفت: هم اکنون 3 درصد مشترکین ما از آب مجانی یا آب امید استفاده می کنند که یک سوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکان پر مصرف تهرانی از فردا قطع می شود

آب مشترکان پر مصرف تهرانی از فردا قطع می شود