مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-30سياسي

اعتماد به غرب اشتباه بزرگ دولت روحانی/ آیندگان درس بگیرند


امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اینکه بزرگترین خطای دولت رحانی اعتماد به غرب بود، گفت: غرب همواره به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده و این درس بزرگی برای آیندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های دومین نماز جمعه مرداد ماه 1400 مهدی شهر به میزبانی مصلای نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در برابر جنگ نرم هر روز با فتنه ای جدید روبرو است و پدیده ای که در برابر این فتنه ها ایستاده و توانسته آنها را خاموش کند، نماز جمعه است، بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی 900 تریبون نماز جمعه در کشور وجود دارد و مشغول پیام رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و تبیین استراتژی های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: در فتنه سال 88 شاهد بودیم که بعد از هشت ماه که انقلاب مخملی در کشور شروع شده بود، آنکه چشم فتنه را کور کرد خطبه بصیرت بخش رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و لذا انقلاب اسلامی در تمام برهه ها مدیون نماز جمعه است چرا که از همین مکان ها بود که اعزام نیروها به جبهه صورت می گرفت و پشتیبانی های نیروهای مسلح و امور سیاسی انجام می شد.

راهبرد نادرست دولت روحانی امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه نماز جمعه اجتماع هفتگی و یک حج محسوب می شود که همدلی می آفریند، تاکید کرد: باید قدردان نعمت نماز جمعه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به غرب اشتباه بزرگ دولت روحانی/ آیندگان درس بگیرند

اعتماد به غرب اشتباه بزرگ دولت روحانی/ آیندگان درس بگیرند