مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-30حوادث

فرو نشست زمین در فیروزکوه حادثه آفرید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اثر فرونشست بخشی از منزل مسکونی در زرین دشت شهرستان فیروزکوه، آقای 72 ساله و خانم 67 ساله به زیر آوار رفتند که این دو مصدوم توسط عوامل هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی نجات یافتند.

- شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزکوه اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر فرو نشست بخشی از ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در منطقه زرین دشت فیروزکوه به کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک تیم چهار نفره از پایگاه امداد و نجات امین آباد فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد، این فرونشست در بخشی از یک خانه قدیمی بوده است که دو نفر از ساکنین آقا و خانم این منزل را به پایین و به زیر آوار کشانده است.

فتحی بیان کرد: عملیات نجات و رهاسازی از بین آوار با همکاری افراد محلی و عوامل امدادی دیگر دستگاه ها انجام و دو نفر محبوس پس از ساعاتی تلاش نجات یافتند که بدلیل جراحات وارده، هر دو جهت درمان بیمارستانی توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: هموطنان می توانند در صورت مواجهه با حوادث و سوانح، بالاخص در جاده ها و کوهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرو نشست زمین در فیروزکوه حادثه آفرید

فرو نشست زمین در فیروزکوه حادثه آفرید