مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

تنها راه نجات کشور از مشکلات اتکا به خدا و نیروی مردمی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی و اجتماعی، اتکا به خدا و نیروی مردمی و اطاعت از رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تاکید بر اهمیت مباهله اظهار داشت: آیه 61 سوره آل عمران به موضوع مباهله اشاره دارد که بر اساس این آیه، رسول اکرم (ص) اهل بیت خود را به میدان آورد.

وی افزود: رییس نجرانیان برای مباهله شرطی گذاشت و آن این بود که اگر پیامبر با اصحاب و یارانش آمد، مباهله کنید اما اگر پیامبر با فرزندان و اهل بیتش آمد، مباهله نکنید و به شرایط تن دهید زیرا می دانست که اهل بیتش را بیاورد، آنها اگر یک نفرین کنند، تا ابد در دنیا یک مسیحی نخواهد ماند.

ناصری ادامه داد: وقتی پیامبر با اهل بیتش آمد، نجرانیان تن به شرایط اسلام دادند و نکته مهم در این واقعه این است که در روایات بسیاری آمده که این آیه مربوط به اهل بیت (ع) است و بسیاری از این روایات مربوط به اهل سنت است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در این آیه، علی (ع) نفس پیامبر معرفی شده و با وجود اینکه این آیه مربوط به پنج تن آل عبا است، بسیاری نسبت به اهل بیت (ع) همچنان کم لطفی می کنند و فرمایش صریح خدا و پیامبر بی توجهی می کنند که امیدواریم از تعصب دست بردارند و حق را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه نجات کشور از مشکلات اتکا به خدا و نیروی مردمی است

تنها راه نجات کشور از مشکلات اتکا به خدا و نیروی مردمی است