مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

ضرورت ساماندهی فضای مجازی/ اولویت ما معیشت و اقتصاد مردم است


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی گفت: اولویت ما معیشت و اقتصاد مردم است.

- ، عبدالکریم جمیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان فردی از امضا کنندگان طرح اولیه حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه علنی گذشته به بررسی اصل 85 طرح صیانت رأی مخالف دادم.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه این طرح با حساسیت های فراوان، به بررسی دقیق تر و بارش افکار بیشتری نیاز دارد و این مهم در صحن علنی توسط عموم نمایندگان ممکن خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی فضای مجازی لازم است ولی در شرایط کنونی، اولویت معیشت و اقتصاد خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هیئت رییسه بنا به ضرورت جامع نگری در این طرح، با ارجاع آن به کمیسیون ویژه ای متشکل از متخصصین امر در مجلس، با مشارکت جدی دولت و نخبگان، نگرانی ها و دغدغه های مردم و فعالان این حوزه را رفع کند.

جمیری تصریح کرد: امیدواریم به گونه ای رفتار شود که آسیبی به مردم، خصوصاً به لحاظ معیشتی در این شرایط دشوار اقتصادی وارد نشود.

طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی که با عنوان صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در میان مردم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی فضای مجازی/ اولویت ما معیشت و اقتصاد مردم است

ضرورت ساماندهی فضای مجازی/ اولویت ما معیشت و اقتصاد مردم است