مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-30سياسي

عدم اعتماد به غرب عبرت دولت آینده/ توقعات از توافق برآورده نشد


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه عدم اعتماد به غرب باید عبرت بزرگ برای دولت سیزدهم باشد، گفت: با تکیه بر ظرفیت و داشته های خود به موفقیت های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) ضمن بیان اینکه هرکجا به غربی ها تکیه زدیم به هیچ موفقیت و پیشرفتی دست پیدا نکردیم، ابراز داشت: این درس بزرگ باید عبرتی برای دولت سیزدهم شود که بدانیم هیچ کجا غربی ها خیرخواه مردم نبوده و تنها منافع خود را از قبال ما دنبال می کنند.

وی ضمن بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت ها و داشته های خود توانستیم به موفقیت های ارزشمندی دست پیدا کنیم، افزود: عده ای در کشور غرب گرا بوده و قبله خود را غربی ها می دانند که در پاسخ به این افراد باید گفت نتیجه اعتماد بیش از حد به غرب عدم پیشرفت بوده است.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه توقعات و انتظارات از توافق با غرب برآورده نشده است، ابراز داشت: معتقد به مذاکره، گفتگو و تعامل هستیم و این به شرطی که دشمن از این رویه سو استفاده نکند و به هیچ عنوان زیاده خواهی غربی ها را نخواهیم پذیرفت.

امینی بابیان اینکه تجربیات گذشته پیرامون مذاکره با غربی ها باید عبرتی برای دولت سیزدهم باشد، تصریح کرد: برخی مردم، مسئولان، نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعتماد به غرب عبرت دولت آینده/ توقعات از توافق برآورده نشد

عدم اعتماد به غرب عبرت دولت آینده/ توقعات از توافق برآورده نشد